Friday 22 July 2011

失眠,这样。

话    我埋葬了
爱    我还收着 

呆滞   小河里沸腾
皱纹   是海的艳丽
沧桑   那夏天没了

某天  我听见你的泪
那刻 我仍无动于衷
澎湃 那夜的娥眉月
零落  那昙花的回眸

还是 那个三分钟  是我
还是 那不断支取 是我
还是 那十指紧扣 是我

裂缝长大   阳光偷击
雨水穿梭   月光侵袭
你不再修   任由放纵
我不再躲   自灭随风

曾经昨天    那未来
散落一地    像落叶
傻笑错过    那美丽
眼泪总是    被挥霍
然后零碎    在左边
形状味道    已熟悉

失眠,这样。

1 comment:

  1. Manipur 12th Sample Papers 2021 Manipur HS 12 Class Board Previous Year Model Questions Papers 2021 Manipur HS and HS Board Previous Year Model Sample Paper 2021 Manipur BSEM Board was Published HS Board Previous Year Model Sample Paper Manipur HS 12th Board Sample Questions Papers 2021 Manipur 12th Model Paper 2021. Download Here Manipur Board Sample Papers HS Class 12th Papers this Exams are constantly extremely unpleasant for all understudies. It can be diminished by tackling the example paper/show paper over and over.

    ReplyDelete