Tuesday 5 July 2011

我没想过 有一天

在前半小时之前

我没想过   有一天
我会抱着一只情绪化的猫
屋外有几只小黄狗

我没想过   有一天
我会是个爱穿裙子的女人
出外前也要化妆一番

我没想过   有一天
我会有家庭孩子
成为家庭主妇

我没想过   有一天
我会成为别人的GPS
引导别人从迷宫出来

我没想过   有一天
我会逆风骑脚踏车
然后身后载着一个人

在前几分钟
我想过了这些
但还是觉得不可思议

我用针线把从前现在未来缝了起来
在末端打了个死结
不允许未来的之后
给我个遗憾

1 comment:

  1. Punjab Board 10th Sample Question Paper 2021 has been Uploaded here for Candidates who are in of Punjab Board Preparing well for SA, FA Examination 2021, Matriculation Examination Conducted by PSEB for Matriculation Level Students looking for Previous years Question Papers as well. PSEB Matric Model Paper 2022 We have uploaded some genuine PSEB 10th Previous Question Paper 2021 provide them a Complete idea to Prepare well before Examination and with the help of Previous years Papers.

    ReplyDelete